reklama

KÝM MI STAČÍ

Nič ja nechcem!... no len to nie! Mne postačí len ľúbenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Pýtali sa,
či, sa mi to už stalo.
Odpovedám:
Pár krát, by bolo málo.

(Kým mi stačí, že sa páči- 
on mne a ja jemu)

Keď sa zrazu všetko zmení,
no deň sa s nocou stále mení,
premýšľam -
o zatemnení, môjho mozgu ním.

Možno tými znameniami,
cestou hviezd,
či jeho vôňou?
Teraz vidím jasne žiariť
všetky veci vôkol.

(Kým mi stačí, že sa páči- 
on mne a ja jemu)

Veľmi viem sa tešiť,
keď v duši pokoj mám.
- Keď ho vidím sem tam mestom,
raz prejsť sa možno k nám.



Petra Nováčeková

Petra Nováčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie okolnosti, ale reakcie na okolnosti určujú tvoj život Zoznam autorových rubrík:  zápisníček DENNO DEŇ JE KAŽDÝSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu